Verzenden en afleveren


Bij Prana in Motion zorgen we ervoor dat jouw bestelling met aandacht én zorg wordt verpakt en verzonden. We hechten veel waarde aan duurzaamheid, heldere communicatie en klanttevredenheid.

Verzendkosten Nederland & België

  • Nederland: Gratis verzending bij bestellingen vanaf €65,-. Voor bestellingen onder dit bedrag gelden de standaard verzendkosten volgens de tarieven van PostNL.
  • België: Gratis verzending bij bestellingen vanaf €75,-. Voor kleinere bestellingen worden de reguliere PostNL-tarieven gehanteerd.

Verzending via PostNL

Alle pakketten worden verzonden via PostNL. Je kunt kiezen voor:

  • Levering thuis of op het werkadres
  • Bezorging op een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt

Na verzending ontvang je een e-mail met een track & trace code, waarmee je jouw pakket kunt volgen.


Let op: Door drukte bij PostNL kan het voorkomen dat je pakket niet direct wordt ingescand na aanmelding. In dat geval blijft de status “pakket nog niet ontvangen door PostNL” zichtbaar, terwijl het pakket al in behandeling is. Je ontvangt pas een update van de status zodra het pakket is gesorteerd, onderweg is – of soms zelfs pas ná aflevering.
Wij hebben hier helaas geen invloed op en kunnen hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Niet thuis bij levering?

Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Dan zal PostNL proberen het pakket af te leveren bij:

  • Buren
  • Of een dichtstbijzijnd PostNL-punt
    Je ontvangt hierover een melding van PostNL.

Verwerkingstijd & duurzaamheid

We streven ernaar om jouw bestelling binnen 24 uur te verzenden op werkdagen. Tijdens vakanties of drukke periodes kan de verwerkingstijd iets langer zijn.

Bij Prana in Motion staat duurzaamheid centraal. Indien een product uit jouw bestelling tijdelijk niet op voorraad is, wachten wij met verzenden totdat je bestelling compleet is. Zo beperken we overbodige zendingen en dragen we bij aan een duurzamere wereld.